Subject: FW: Ehitusloa taotlus nr 2511271/00542 (Crusta Projekt OÜ töö nr 140623 kooskõlastamine)
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 28 Mar 2025 17:02:06 +0300

Tere

Edastan.

Ikka head

Elliko

From: Simmo Rästas <[email-masked]>
Sent: Friday, March 28, 2025 3:59 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: Ehitusloa taotlus nr 2511271/00542 (Crusta Projekt OÜ töö nr
140623 kooskõlastamine)

Tervist!

Edastan Teile kooskõlastamiseks Crusta Projekt OÜ töö nr 140623, kus on
projekteeritud endise Mäeotsa tee 4 maaüksuse elektrivarustus ja
välisvalgustus.

Käesoleva projekti kohaselt soovitakse riigitee nr 11302 Lagedi– Kostivere
km 1,33-1,41 maaüksusele (tunnus: 24504:003:0967) ja kaitsevööndisse
rajada elektri maakaabelliinid ning reservtorud.

Lugupidamisega,

Simmo Rästas

VKV Trassid OÜ

+372 5333 1719

<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient>

Viirusevaba
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient> www.avast.com

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.